piątek, 6 lutego 2015

Konkurs Blog Roku 2014

Drodzy Czytelnicy Emotikon smile

Mój blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2014. Jeżeli podoba się Wam moja radosna twórczość zapraszam do głosowania do dnia 10 lutego (czyli kilka dni).

ABY ZAGŁOSOWAĆ WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122,
W TREŚC
I PODAJĄC NUMER BLOGA: H11233
KOSZT SMS-A WYNOSI 1,23 ZŁ
PAMIĘTAJ, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!

GŁOSUJ PRZEZ SMS
DOCHÓD Z SMS-ÓW ZOSTANIE PRZEKAZANY FUNDACJI DZIECI NICZYJE, KTÓRA POMAGA
DZIECIOM DOŚWIADCZAJĄCYM PRZEMOCY.



Dziękuję za każdy oddany głos

5 komentarzy:

  1. Coraz więcej blogów bierze w tym udział, a ja nadal nie wybrałam na kogo zagłosuje :D.
    Życze Ci wygranej lub dobrego miejsca na podium!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Sms poszedł:) Chyba zbankrutuję, bo jest kilka blogów na które chciałam zagłosować, niech wygra najlepszy! Ale ja się nie mogłam zdecydować na jeden, bo wszystkie lubię i w każdym cenię co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda Ci się wygrać.
    Pozdrawiamy.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń